Powered By Blogger

luni, 16 august 2010

De fiecare data cand vorbesc cu o cunostinta( spun cunostinta ca inca sunt de parerea ca prieteni nu exista) din Ro ma intreaba: "si unde plecati in concediu?". Ce intrebare stupida! M-am mutat intr-un oras reprezentant in turism si cel putin anul asta pot spune ca sunt in concediu in Viena. Am 6 luni de cand sunt aici si inca nu am reusit sa vad tot ce este de vazut aici. In fiecare duminica plecam cu bicicletele si descoperim locuri noi pe langa oras. In Viena mai sunt multe de vazut dar sincer fugim de locurile aglomerate unde sunt foarte multi turisti. Unul din locurile in care "plecam in concediu" duminica este Kahlenberg. Aici mergem cand avem chef sa bem o cafea buna( bio) si fata sa manace o inghetata buna in ambalaj interesant. Duminica trecuta, inghetata era de ananas, intr-un ananas.Arata foarte bine si era buna si aromata. peisajul este superb, nu am cuvinte sa il descriu. prima adata cand am mers acolo am urcat pe munte cu bicicletele si am facut ceva vreme pe drum. neavand antrenament mi-au cam tremurat picioarele la urcat iar pe ultima suta de metri am renuntat sa merg pe bicicleta si am mers pe jos pe langa ea. Cam mustaceau biciclistii cand treceau pe langa mine dar na, asta e... acasa nu am avut unde sa merg cu bicicleta si am tinut-o mult timp in curte. este minunata Viena vazuta de sus. Imi doresc sa mergem noaptea sa o vedem cat este de luminata. Exista si un mic turn acolo(Stefaniewarte) de unde se vad niste peisaje superbe. dar cel mai bine se vede din poze...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu