Powered By Blogger

marți, 5 octombrie 2010

Zoo din Viena

Daca ajungi in Viena sa nu ratezi sa vizitezi gradina zoologica. Eu am ezitat ceva vreme sa o vizitez, ca acasa nu mi-a placut niciodata sa merg la Zoo din Baneasa.In afara faptului ca mirosea foarte urat pe acolo nu aveam nici ce sa vad...Acum doua saptamani cand inca mai era frumos afara la insistenta unei cunostinte am fost sa vizitam  gradina zoo. Imi zicea: "sa ne intalnim dimineata pe la 9 ca la 6 seara se inchide si sa avem si noi timp sa vedem cat mai mult." Eu ma gandeam ca exagereaza si ca nu avem noi ce face o zi intrega acolo ca de, este doar o gradina zoologica.. Si ne-am dus... si ne-am intors seara tarziu si nici macar nu am reusit sa vedem tot; ne-a mai ramas o mica parte de vazut undeva sus pe un deal unde trebuia sa urcam la o cabanuta din cate am inteles. Nu pot spune cat de mult mi-a placut. Nici nu am realizat ca am stat atatea ore in picioare. Cel mai mult mi-a placut la acvariu.Nu imi mai venea sa plec. Eu nu stiu sa inot, imi este frica de apa, de scufundari dar in acelasi timp ma fascineaza. A fost o explozie de culori. Am regretat enorm ca nu am avut un aparat profesional sa fac poze de calitate. Nu aveam voie sa folosesc blitzul si pozele nu sunt foarte clare, mai ales ca nu putea sa treaca prin acele geamuri groase de la acvarii. Dar eu tot o sa le postez ca sa iti faci macar o parere.















































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu