Powered By Blogger

joi, 31 martie 2011

Nu mai am spatiu pe blog!! ce fac??

cand am inceput sa scriu in acest blog nici nu m-am gandit macar o secunda ca o sa raman fara spatiu . imi place sa vada lumea cum este viata pe aici si am postat pozele in marime mare ca sa se poata mari si sa se vada detaliile. acum ceva zile am incercat sa postez din nou, si am primit mesajul ca nu mai am spatiu. am cerut ajutorul Catalinei si m-a sfatuit sa sterg din picasa. dar de acolo nu reusesc sa le sterg si nici nu le am in dublu exemplar. o sa mai tin legatura cu ea poate mai are alternative. o alta varianta este aceea de a cumpara spatiu dar pe asta nu vreau sa o accept... si nici nu vreau sa imi fac alt blog.
ce ma sfatuiti sa fac?are cineva vreo idee cum pot "arhiva" vechile postari(poze)?

6 comentarii:

  1. Daca nu ai dubluri in picasa inseamna ca postezi direct din blog...adica nu folosesti un program de pe care publici apoi in blog, cum fac eu de exemplu. Deci, ideea cu picasa cade...ori cumperi spatiu, ori iti faci o alta adresa pe google.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://site-lifecollage.blogspot.com/2011/01/prajitura-cu-dovleac.html?showComment=1295852162129#c3075550012068022698

    Te rog, citeste comentariile Danielei referitoare la problema ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru raspunsul tau rapid. am inteles ca trebuie sa imi fac alt blog unde postez poze, iar in asta doar postez un link, un url. treaba este ca eu scriu putin si pun mai mult poze. asta inseamna ca trebuie sa pun o lista de adrese pt fiecare poza cate una. m-am uitat pe blogurile Danielei.ce nu inteleg este faptul ca ea afiseaza o poza si in spate are adresa url. cum face? nu ma prea pricep la bloguri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu trebuie sa pui o lista de adrese...pui un link si atat pt fiecare imagine, de pe blogul nou.
    Dar de ce nu iti descarci tu un program de pe care sa postezi? Asa ti se micsoreaza si pozele si ai si posibilitatea de a sterge din picasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. asta incerc acum sa fac din nou, sa instalez windows writer, de care mi-ai mai spus candva dar nu am reusit atunci. oricum problema ramane ca nu mai am spatiu deloc. cred ca trebuie sa sterg din postari ca sa fac un pic de spatiu si apoi sa folosesc un alt mod de postare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nuuuuuuuu, nu sterge postarile! Fa-ti un blog nou mai bine cu redirectionare catre articolele vechi. Iti pui o lista cu pagini preferate ( de ex.) si asa vede tot omul locurile pe unde ai umblat.
    Si nu te da batuta cu programul, merita sa-l ai!

    RăspundețiȘtergere